Tuesday 6 December 2016

HOMESTAY TANJUNG MALIM 2 UNIT BERSEBELAHAN UNTUK ROMBONGAN MAJLIS PERKAHWINAN



sekiranya anda mengadakan majlis perkahwinan di sekitar tanjung malim dan memerlukan penginapan untuk rombongan yang ramai..
hubungi kami segera :
call/whats app - 0192078955

kami menyediakan homestay 2 unit bersebelahan dimana memudahkan anda mengurus aktiviti anda.




Hasil carian imej untuk perkahwinan imej cartoonHasil carian imej untuk perkahwinan imej cartoon



Bulan december biasa org panggil bulan darah manis.. mana tak nya .. ramai yang mengambil inisiatif untuk medirikan rumah tangga atau mengadakan kenduri pada bulan ni.

SEBAB ?????????????

sebab bulan december merupaka tarikh yang memang sangat sesuai untuk mengadakan sebarang majlis terutamanya majlis perkahwinan. ini kerana pada bulan december musim cuti persekolahan yang panjang serta hujung tahun memudahkan ahli keluarga untuk berkumpul meraikan hari bahagia pasangan yang berkahwin.

cuti persekolahan penggal para pelajar  biasanya akan menduduki peperiksaan atau terdapat banyak homework yang perlu disiapkan. Berbeza dengan cuti persekolahan hujung tahun dimana pelajar rehat sebelum menduduki persekolahan & pembelajaran yang baru.

Hasil carian imej untuk GAMBAR MENTOL CARTOONHasil carian imej untuk GAMBAR MENTOL CARTOONHasil carian imej untuk GAMBAR MENTOL CARTOON



tahukah anda pengurusan aktiviti yang efisyen dapat menjimatkan masa anda? 

                                                   Hasil carian imej untuk GAMBAR JAM CARTOON

ya.. pengurusan aktiviti yang lebih teratur boleh menjimatkan masa dimana segala aktiviti berjalan dengan lebih lancar dan mengikut susunan yang telah anda jadualkan.